lördag 28 april 2007

"BAMSE" NOM

Hej på er i Sibbevärlden.
Nu har Matte Liv gått bananas....hon er röd i toppen, ovanligt konstig och
stressa och ser gråtfärdig ut......och så ler hon fånigt.
Bamse har blitt NOM säger hon.
"Bamse" trodde jag var mig, Milo, men Icke sa Nicke, det visar sig att hon
har en annan Bamse i Norge. En från förra sommarn säger hon. Så är det
bevisat, inte ens Matte kan man lita på, hon hadde en annan älskling förra
sommarn.
Visst, hon säger att det inte var likadant som mig, att hon bara orkar.
Har någon hört om "Bamse"? Inte jag, och inte önskar jag höra mer om den
typen, inte på många timmar.
Matte säger att hon skall ställa ut mig så att jag kan bli NOM senare,
vi får se säger jag.....vi får se!
Ärligt talat blev jag lite svartsjuk.
orkar inte ens skriva mera nu.
BLÄ!!!


Milo.....jo en kul grej....Agria har gett mig nytt namn, håll i er
Clint Gordon Miloslav

asgarv!!!!!!

Inga kommentarer: