fredag 2 november 2007

Bare en uke til nu :-(

Nu er det bare en uke til de små gullebebiene flytter hjemmefra, og jeg kan ikke holde på tårene mye lenger.
Vi har hatt elve fantastiske uker, ikke en eneste sykdomsdag, ingen uhell, nåja, en blomsterkrukke da, men pyttsann.
Nu er det seks hele dager till, og så fredagen om en uke da Tabby flytter til Landvetter og
Lillis flytter til Örebro.
På lördag er det Sabre, lille gulledukken som flytter helt til Ålesund, og så senker seg
stillheten over det Möllerske hjem.
Jeg gruer, og Tussi kommer sikkert å savne söskene sine veldig, selv om hun har onkel Milo.
Hva jeg skal gjöre istedet? Hadde tenkt å begynne med scrapbooking. det er alltid artti å läre nye saker syns jeg. Og kanskje kvilting, noe som tar masser av tid iallefall.
Og så skal jeg glemme å gi Fiona pillen (hahahaha) slik at hun og Milo kan få bebier på nyåret.
Og så håper jeg at jeg skal bli ferdig operert i tarmene snart, slik at jeg kan begynne å planlegge hverdagen litt bedre.
Ja det var den uka da.

Inga kommentarer: