fredag 22 juni 2007

Det har vändt nu !!!

Ja ljuset altså. Solen var på sitt höste i går, och nu går det mot vinter !!!
Blir du deprimerat?
Bli inte det, varje år kommer sommarn och hösten innan vintern, så det är fortfarande mycket att glädjas åt.
Fiona kom hem från sin träff med "Gorgeous"Boris i går, hon är mycket nöjd och lugn, ligger på sin favoritplats och sover. Det ser bra ut. Röder var förståss och lämnade sina dråppar vid våran veranda, som vanligt, men hon änste honom inte. Så nu blir det til att vänta.
Om ett par veckor borde vi se tecken på ifall det är småBorisar på gång.
De kommer att även vara genotypisk vita, så det blir inte att regga om som första kullen. Så långt har jag kommit i planerna. Ja och så har jag jo en ny kissemiss på gång, fast hon skal inte bo hos oss är det bestämt. Om allt blir som planerat, skall lilla S*Kazol´s Bissan bo hos Aztii från Fionas första kull, altså ca 200 mil härfra. Annars går livet sin vanda karussell, det blir ljust och det blir mörkt, man går upp och man lägger sig, man äter och .....ja ni vet. Nu önskar jag bara att alla veckor går snabbt, och att Fiona får fina ungar, och att de få planer jag har för sommaren på ett eller annat vis skall bli något av.
Milo växer, och om en vecka skall han på sin första utställning, jag har aldrig ställt ut kattunge tidigare så det blir en ny erfarenhet. Han blir 5 månader den 24, och han blir bara vackrare.
Så är det hos oss.

Inga kommentarer: